Daisypath Anniversary tickers

Accident lagi.

30 SEPTEMBER 2011 IS AWESOME DAY! Awesome sebab saya dapat luka di tapak tangan , di jari , di lengan , dan bengkak di lutut serta luka sekali. Tetttt -.- Semua gara gara seorang mamat ni yg buat saya hilang focus and sebuah kereta wajar, colour blue blue mcm tu. From house,nak jalan dah ni. Dalam selekoh tuu,tak perasan ada kereta. Teros,kedebooom! Tak jatuh tapi langgar sebelah kiri. Rapat gila,dekat side mirror. Kereta tu tak berhenti,tak hon tak apa. Jalan je. Bila dah langgar baru berhenti,baru nak mengelak. Hek'elehh,nasi dah jadi bubur lah. HAHA! Saya dan beyla,teros jalan jee. Tanpa hiraukan kereta tadi. Then berhenti,saya menangis. Sebab sebab,kaki saya tak boleh bengkok lah! -.- Beyla kata,mamat depan gelak. Mamat belakang terkejot. Bodoh punya mamat depan! I HATE YOU SO DAMN MUCH!!!! Perit gila wehh. Lagi lagi kaki. Tak boleh gerak. Hmm :"(