Daisypath Anniversary tickers



Assalammualaikum. Okay, hari ni bebel panjang panjang kalau boleh, kalau rajin. Hm, hidup kita ni mcm cerita kartun, cerekarama and etc. Bila dah smpai ending, kita semua kembali pada yg Maha Esa. Kehidupan skrg di dunia akhir zaman. Semua orang masih tak kenal apa itu dosa dan pahala. Termasuk aku! Aku bukan orang yg sempurna. Tapi aku cuba utk menjadi yg terbaik. Terbaik utk keluarga, terbaik utk kawan kawan, terbaik utk semua orang. Tapi dgn org yg ada disekeliling aku, mimpi je semua tu. Nak jadi orang yg baik, mmg susah. Nak jadi jahat, senang je. Aku tak tahu kenapa, aku syg kawan kawan aku tapi still ada backstabers. Kdg kdg perangai kawan kita membuatkan kita rasa tak selesa dah dgn dia. Kita perasan dgn kelemahan, keburukan orang. Tapi keburukan kita, kelemahan kita? Kita lngsung tak perasan! Fikir beribu kali pun tadek guna. Kalau mengata habis pun pasal kawan kita sbb kita tak suka dia, sbb perangai dia, smpai bila bila pun takan ada ending. Tadek orang yg boleh ubah kita, melainkan kita sendiri. Mmm, kalau lah mulut aku ni boleh zip. Aku zip! Nak elak dari mengata orang and cakap benda benda yg tak patut. But the problem is, tak boleh! Ergh Dunia ni mmg susah. Setiap saat kita diuji. Tapi kita tak perasan. Mmm