Daisypath Anniversary tickers
Assalammualaikum. Okay, update blog sambil dgr lagu Asmidar- Biar Sampai Ke Bintang. Hm, hari ni nak luah perasaan sikit. Umph, selama aku couple aku tak pernah lagi jumpa lelaki mcm Alif. Ya maybe semua orang yg tgk dia, mesti cakap ''Lelaki semua sama jee''. For me, dia tak. Dia selalu cuba try to understand me. Kalau gaduh, dia selalu mengalah. He was like, kalau aku yang tu, yang tu lah dia. Bukan nak kata aku ni queen control ke apa. Bukan lah! Alif ni, kalau aku salah dia tegur. Even thought aku selalu sakitkan hati dia pun, dia still relax, chill. Aku je yg tak reti nak mengalah! Ego tinggi -.- Thats why aku sayang gila dekat dia. Dia bukan mcm ex aku yg lain, just nak permainkan aku, nak buat sedap, nak hilang bosan ke apa ke. Almost 10 month we have been together, dah byk sgt memories aku dgn dia. Bagi aku semua kenangan tu, everything was like heaven! I love it! Rasa nak menangis pun ada update post ni sebab skrg tgh gaduh dgn dia :'( Hm, aku ni kan benda kecil pun nak perbesar-besarkan. Ya, okay! I'm not a good girlfriend. Ya I know! And now aku still tunggu Alif text even aku yang salah. Bodoh nya lah rasa! Aku salah tapi aku tunggu text dari dia? Come on Eja! Don't be selfish! Tolak tepi ego kau tu. Tak rugi pun minta maaf dulu. Its getting better if kau minta maaf dulu, Eja! *crystal*................