Daisypath Anniversary tickers
Bismillahirahhmannirahim. Sekali pandang blog aku ni, post dia mcm sama semua cause mula dari bismillah. Haha Bila baca baru perasan, each post is different. And this, ai nak cerita pasal benda dkt atas tuu, nampak tak nampak tak? Alaa, daisypath tuu. Heee. Bukan nak menunjuk or koya ada pakwe ke apa kay. Its for fun! Take a note. Blog aku ni kosong sgt. Saja nak bagi nampak ada something sikit. Kalau terlalu simple pun bosan jugak mata aku ni nengok. Hee, and one thing benda tu boleh jadi reminder for me, how long we have been together. Bukan nak kata aku tak ingat, aku ingat. Tapi days, week tu. Haa Ingat monthly je. Masuk haribulan tu cukup sebulan. Cenggitu jee. Cant wait for one year! Dalam masa ni, banyak kali couple break couple break tapi smpai skrg, alhamdulillah bersama lagi. Hee, Muhammad Hazwan Alif is the best lovely boyfriend I ever had! I love him like crazy. Wuhuuuuuuuuuuu~