Daisypath Anniversary tickers
Bismillahirahmannirahim. Okay, so for this post nak cerita pasal blog aku yg super simple dimple ni. Aku dah lupa mcm mana nak edit blog. So aku buat jela mana yg aku ingat. From what korang tengok skrg, mmg simple gila rasa. Tadek lagu, tadek gambar. Like boring. Tapi mmg boring pun. Harhar Dgn warna ''pink'' nya or lebih dgn dikenali sebagai warna merah jambu. My family call this colour, warna pink belacan. #EH whatever! Tak pernah aku minat pink. I'm purpleliss. Actually this time aku nak cari warna yg soft. Then ''ter''nampak warna pink ni. Ambil je lah. Tanpa memikirkan yg sebenarnya warna ini adalah warna yg sangat sangat jambu dan gedik. Sekali sekala, apa salah nya. After this will be berkala kala. Haha *tgn di dada, mata ke atas* So dah dapat reason okay why I choose ''pink'' for my colour theme/background. Thank you. Bye