Daisypath Anniversary tickers
Hi guys! And asslammualaikum. This week, I'm so freakin sedih! *ignore the words* There is a lot of problems around me. Hm Kalau member aku sedih, I'm always try to make her smile. Tak kisah lah sikit pun. Asalkan aku dapat tgk senyuman tu. Tapi kalau aku sedih, sorry to say lah. Buat lah lawak besar mana pun, aku takan gelak. Except, bila aku dah tenang. Aku ada satu masalah, dari dulu sampai sekarang tak pernah settle. Aku tak pandai nak ikut kata hati. Aku tak pandai! Aku tak pernah tahu apa yg ''betul betul'' aku nak. Aku sendiri tak faham diri aku mcm mana. How people around me, boleh faham aku? Erh! Update blog smbil berpuasa ni tak boleh ni. Emotional kuat -.- Nak cerita satu benda but I think its too private, I think. Hm Kalau dah berpuasa ni, mmg nak bermadah pjg pjg dkt sini. Malas nak cakap. Tekan je keyboard ni. 3 jam lagi nak buka puasa. Sabar Eja, Sabar :')